12.20.2013

WELCOMING WINTER


Because snow is one of the biggest and most beautiful symbol of winter, I wanted to share with you some pictures that remind me every time I look at them how much I love this season. Everything looks so pure, a lot of breathtaking landscapes, some ski activities and off course you wish to end the day in front of a fire place. At least that's how I'd like to spend the whole winter.

photos : French Alps

Parce que la neige est le plus grand et beau symbole de l'hiver, je voulais partager avec vous quelques photos qui, chaque fois que je les regardent me rappellent à quel point j'aime cette saison. Tout semble si pur, avec des paysages à couper le souffle, un peu de ski et surtout si possible une journée qui se termine au coin d'un feu de cheminée. Du moins, c'est comme cela que j'aimerai passer tout mon hiver.

photos : Alpe d'Huez, Savoie










Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire